måndag 16 november 2009

alla älskar skolan, eller?

det är klart att vi inte gör!
finns ju fan inget värre än att gå upp tidigt på
mornarna för att röra sej till skolan istället för
att stanna kvar under det varma täcket.
börja tidigt, jobba skiten ur sej&sluta sent.
nej nu ska jag inte gnälla mer.. börja med engelska,
jobba inte ett skit.. sen bild, satt&sjung som alla gör haha.
sen lunch, åkte hiss med kimberly elli mada makka stina&frida,
hahah fyfan va kul det va. det gjorde min dag.
sen matte, hade prov som gick så bra.
nej, det gick skit om jag ska vara ärlig.

slutade med hemkunskap, jag&mada gjorde väldigt
gott bröd med smör, fast blev typ mätt på en gång..
mötte upp mami vid folkets hus sen tog vi sällskap hem.
nu sitter jag här&lyssnar på musik, härligt.
vet inte vad som händer idag faktiskt, blir väll att träffa
carro som vanligt elr nått, vi får väll la se:)
&jag är så jävla festsugen så det finns inte!

hoppas på att det blir ngt i helgen, men det visar sej.
nu ska jag kolla lite på tv trorja(-;
xox /f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar