söndag 15 november 2009

kvällen, jaao'

skrev inte så mycket igår, så ska väll berätta om kvällen.började med att jag drog till stan&träffa carro&nanja, sen kom dejan. vi drog ner till bowlingen&då kom denise.carro frös så mycket så jag hängde med henne in i hallen för att värma oss, men ja.. carro blev ju inte så värmd eftersom nanja hällde hela sin vattenflaska på carro hahaha! stackare(; aja, sen drog vi till rixvideon&där träffa vi kimberly sami&jonne.sen kom det nån random snubbe som sa åt dejan att vakta cykeln annars var han död?haha aja, vi stog&snacka med honom typ fett länge&så, sen drog sami&jonne. då drog jag carro dejan nanja denise&kimberly till ankdammen&träffa tessan marina zandra ted&håkan tror jag det va haha. va där en stund, sen skulle alla dom andra dra.
så jag kimberly denise carro&nanja drog upp till carro&hade fett kul där. elr ja, jag hade för jag satt&sjung som ett jävla fån haha! sen vid halv 1 skulle dom dra till donkan men jag&denise palla itne hänga med så jag drog hem till mej&har ingen aning om vart denise drog. aja, somna nångång. rolig kväll iallafall!
idag vaknade jag vid 12, gick upp&käka sen har jag bara kollat på tv hela dagen&degat, skapligt skönt. är ju typ sämst väder här också så man har ju verkligen lust att gå ut elr så..kom nyss ut ur duschen, så ska väll kolla film elr ngt snart.sen väntar mina älskade kuddar på mej. skolan imorn, en vecka sen jag va i skolan så nu äre säkert mycket jag ligger efter med.. peace /f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar