torsdag 5 november 2009

tjejer,läs'

det finns verkligen människor till allt, ellerhur?
vissa tänker såhär ;

'' vilken snygg tröja hon har, en sån måste jag verkligen ha''
eller såhär ;

''idag kommer hon med jeans&jag går med mjukisar,
jag är inte alls lika snygg som hon''
tjejer, det spelar ingen roll vilka slags plagg en annan tjej har som itne ni har. ni måste inte köpa precis likadana kläder bara för att känna er speciella eller snygga för alla är det, med eller utan vissa slags plagg. vissa kan gå&köpa likadana kläder, skor, smink, hårfärg osv. men då kanske man blir kallad wannabe elr liknande. visst, nått liknande som en annan har kan man köpa, men bara för det behöver man inte kopiera hela personen från topp till tå. tänk aldrig ens tanken på det. det har redan hänt att vissa har gjort det men hur bra ser det ut? inte bra alls. är så sjukt trött på det&jag tror inte jag är den ända som är det, har jag rätt?

&alla jävla fjortisar som går med 5 liter hårspray,idomin på läpparna,2 kilo brunkräm,15 kilo mascara eller liknande, räcker inte det nu?visst, ni får se ut som ni vill, men är det inte lite överdrivet? &nej, jag klagar inte på dom som ser ut så, jag säger bara vad jag tycker, inte att ni inte får se ut som ni vill. nej,verkligen inte så. ni kanske tänker att killarna tycker det är snyggt med så mycket smink, men varför skulle dom det?
visst, det finns säkert killar som tycker det är snyggare med mycket smink men vad döljer sej under det? jo, tjejer som inte vågar visa hur dom egentligen ser ut. det är sjukt mycket snyggare med lite smink än hur mycket som helst! våga visa hur ni ser ut istället för att sätta på en sorts mask varje dag.

ha en bra kväll, puss/f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar