söndag 22 november 2009

min helg..

ja, som vissa kanske redan har märkt så har jag inte
skrivit sen i... ja, torsdags?
men nu tänkte jag skriva om min helg.

fredags; skolan, gick rätt fort.. sen ner till stan&träffa fellan carro kenny marcus&massa andra.
sen träning, men va inte med. satt&kolla med corre&nina. sen drog jag hem&fixa mej, sen bar
det av hem till fellan. sen skjutsa mami oss till stan för vi skulle fixa dricka tills kvällen.
sen träffa vi carro nina eve crille&massa andra. sen kom björn. sen drog jag&fellan till mälartorget
för där var det fest. där var denise, sandra, loella, stor, chrille, kirre, amanda, robin, stine, emelie,
pilleko, jag&fellan. glömde säkert nån. men aja, sen kom björn&nicklas, men sen spåra allt ut..
så jag drog ner&träffa frida&markus.. snacka med dom, sen drog jag upp igen men allt var kaos..
så anna kimberly&nanja kom&hämta mej&fellan. drog till stan&träffa carro pontus sam chrille kenny elli&massa.sen drog jag fellan elli kimberly sam pontus&chrille hem till kimberly. jag däcka där en stund, sen blev jag&fellan hämtade av hennes pappa vid.. 1 trorja?
aja, dom skjutsa hem mej&sen somna jag.


lördag; vakna vid 11, va lite bakis.. men inte så farligt.
sen vid 1 kom pappa&jenny. drog till samlingen till matchen. det gick väll bra,
även fast vi bara var 10 st som spela. vann med 3-0 mot råby.. sen drog jag hem&duscha,
sen ner till stan för att gå på bio med kimberly, fellan, carro, sam, pontus&chrille.
vi gick på twilight - new moon. så jävla bra!! måste fan se om den. aja, den sluta typ vid halv 12.
då drog vi&käka på kebabhouse. sen drog carro&fellan hem&jag, kimberly, sam,chrille&pontus drog
hem till sam. åh shiet vad pontus skrämde mej... han sa att han skulle berätta nånting sen helt
plötligt börjar han skrika&det gör ju såklart jag med. sen ser jag en jävla docka i ett fönster&blir
helt stel, trodde först det var en människa. &dom andra börja såklart asgarva.. haha skitkul.
när vi kom hem till sam satt vi&chilla en stund, sen vid 1 drog jag chrille&pontus till ullvi för
mami skulle komma&hämta mej. dom va så snälla&hängde med mej dit. somna typ dirket
när jag kom hem iafl..

söndag; vakna nångång, gick upp&kollade på tv. har gjort det resten av dagen, har varit helt slut..
imorn är det skola.. kan ju inte säga att jag längtar direkt. skönt att det snart är jullov,
ingen aning om när det är, men det är väll typ snart:)
nu sitter jag&kollar på bridget jones dagbok. rätt kul om man säger så.

den slutar väll snart så då blir det väll att gå&lägga sej eller kolla på nån mer film..
vi får väll se. &nästa helg blir det nog att dricka lite med fellan eftersom vi har kvar lite sen i fredags. men men, nu ska jag kolla på filmen!
xoxo /f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar