söndag 29 november 2009

min helg = bäst!

nu ska jag dela med mej av min helg
hade jag tänkt mej.

fredag; skolan, efter drog jag&frida ner till stan&träffa danne, berga, kenny, elli, bella, fellan, hattman, fabbe, alex och nanja. sen drog jag&frida hem till mej för att hämta pengar.
sen skulle vi träffa björn med han hann inte komma då.
så vi drog&träffa elli&bella. sen drog frida. då drog vi andra
in på hemköp&satt där en stund. och då kom emma!
shiet, var typ ett år sen jag träffade henna&inte fan kände
jag igen henne;o haha, sen kom tessan&lelle. sen gick jag&elli
&träffa björn. sen efter en stund drog jag&elli hem till mej.
då duscha jag sen kom fridafrida. vi gjorde oss i ordning&så.
sen bar det av hem till kimberly för att dricka:)
först var det bara jag, kimberly, elli&fridafrida där,
sen kom denise&loella. sen kom tessan, marina, zandra&lelle.
sen kom björn, rosen&jesper. &ja, jag kommer inte ihåg så
mycket av kvällen iafl, men jag hade kul av det jag kommer ihåg! vid 1 elr nå skulle fridafrida hem, så jag tog sällskap med henne. hon va så snäll&hjälpte mej. sen när jag kom hem skratta mami åt mej haha, sen gick jag&la mej.

lördag; vakna vid 12 elr ngt, bakis ja. drog till tuna park med mami &köpte 3 par skor på skopunkten. skapligt nöjd är jag:)
sen när vi kom hem duscha jag sen drog jag ner på stan&träffa
tessan, carro, berga&nanja. sen träffa vi bob, hime, nalle&nån till snubbe. sen träffa jag björn en liten stund. sen drog jag hem efter en stund för nanja hade sprutat
nå grejjs i ögonen på mej så jag såg säkert ut som ett emo haha! så jag drog hem&fixa det. sen kom björn utanför mej så jag satt&snacka med honom i typ en timme.
sen vid 11 elr ngt skulle han dra så jag drog in&kolla på
flickan som lekte med elden. hann inte kolla klart på den för
jag va så trött. somna ungefär vid halv 2.

söndag; vakna nångång, seg som fan. sitter här nu,
ska väll snart fixa mej lite&sen träffa björn:)
sen vet jag inte vad som händer.

ska nog kolla klart på flickan som lekte med elden.
nej nu ska jag kila,
ciao! /f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar