torsdag 5 november 2009

boys boys boys

uppdatera ingenting igår så gör det nu ist.
skolan va iafl okej, efter så va jag med frida.vi drog hem till mej&käka glass haha(;sen drog vi till nyckel&träffa dejan;*
sen kom markus, så vi drog hem till honom.
softa där en stund sen ut&träffa stenis&westi.
sen drog jag&frida hem till mej för att byta om till träningen.
&jag kan ju säga att en av våra tränare är helt störd.
ni som såg vad som hände, ni fattar.
aja, kom hem vid typ halv 10 så hoppa in i duschen då.
somna typ direkt när jag duschat klart haha.

idag vaknade jag av att klockan ringde, men orkade itne gå upp &va helt slut i kroppen + förkyld så blev ingen skola för mej. så idag har jag bara softat med film&snart kommer min snälla mami med donken till mej(;
&nu ere såhär, att jag har blivit beroende av en låt.
sabrina - boys boys boys!
musikvideon suger, men låter är bäst:) haha, ni lär ju lyssna.
men nu kom mami med mat så bäst att jag käkar innan det
blir kallt, skriver säkert mer sen. puss /f

trycker en stolt bild med mitt älsklingslinne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar