torsdag 26 november 2009

en dag kvar!

hade sovmorgon idag till 09:20, rätt skönt.
kommer inte ihåg alla lektioner men gick inte på matten
för jag,frida&amanda skulle gå&snacka med rektorn.
haha ja, det gick ju som det gick.
iallafall, efter skolan hängde jag med frida på hennes
gitarrlektion, sen hem till mej. då kom papi med
donkan till oss, snällt:) sen lämna han min innebandytröja.
sen drog han&jag&frida kolla på ett avsnitt av oskyldigt dömd.
åh fyfan, läskigt var det iafl! sen satt vi&snacka om massa,
det behövdes nog. hon drog för en stund sen&nu är det bara en dag kvar.sen är det fredag, vilket betyder att det blir fiiestaaa!frida ska hänga med, första gången med henne blir det:) fett nice. nu ska jag alledes snart gå in i duschen&så. sen väntar mina älsklingskuddar på mej. är så sjukt trött..
blir nog att sova rätt tidigt idag.
puss&kram /f

- det här är mitt liv, jag lever min dröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar